MOTORY

MOTOR HONDA GSV 190

Typ motora: 4t OHC
Objem motora (cm³): 189 cm³ 
Výkon motora (kW/rpm/HP): 3,7 kW/5,0 k/3600
Krútiaci moment (N.m/rpm): 11,2/2400
Nastavené otáčky motora (rpm): 3600
Objem palivovej nádrže (litre): 1,2
Palivo bezolovnaté (okt.č.): 95/100 Natural
Objem olejovej náplně motora (litre): 0,6 
Akosť oleja v motore: SAE 30 
Typ spojky: Odstredivá

Radí sa medzi 4-taktné profy motory z rozvodom OHV , je mazaný royzstrekom paliva do valca .Jeho svahová dostupnosť je obmedzená maximálnym sklonom 30 stupňov , je vhodný na rovinu a do mierne svahovitého terénu.Vales je liatinový pochrómovaný a chrómovanými piestnymi krúžkamy čo s neho činí motor z veľkou životnosťou .

RATO RV 225

Typ motoru: OHV
Zdvihový objem: 223cm3
Vrtanie x Zdvih: 70 x 58 mm
Čistý výkon: 4.0 / 5.4 kW/HP (3600 ot.min)
Čistý krútiaci moment: 12,5 Nm (2500 ot/min)
Kompresní pomer: 8.0 : 1
Spotreba paliva: 1,2
Chladenie: Nútené vzduchom
Zapalovanie: Tranzistorové bezkontaktní
Karburátor: Plavákový
Vzduchový filtr: Duální
Mazánie motoru: Nutené rozstrekom
Množstvo motorového oleja: 0,65 l
Doporučené prevádzkové teploty: -5° - +40°
Štartovánie: Ručné
Vypínanie motoru: Zkratováním primárního vinutie zapalovania
Doporučené palivo: Bezolovnatý benzín NA95
Objem palivové nádrže: 1,0 l

Je to kvalitný 4-taktný motor z rozvodom OHV ktorý spaluje čistý benzín a je mazaný rozstrekom .
Jeho svahová dostupnosť je maximálne 30 stupňov , je vhodný do mierne svahovitého terénu.
Valec má liatinovú vložku z  chrómovanými piestnymi krúžkamy , kluka je uložená v klzných ložiskách.

Kawasaki FJ 180

Typ motora: 4t OHV
Objem motora (cm3): 179 
Výkon motora (kW/rpm/HP): 4,8/3600/6,5
Krútiaci moment (N.m/rpm): 11,2/2500
Nastavené otáčky motora (rpm): 3600
Objem palivovej nádrže (litre): 0,9
Palivo bezolovnaté (okt.č.): 95 Natural
Objem olejovej náplně motora (litre): 0,6 
Akosť oleja v motore: SAE 30 
Typ spojky: Odstredivá

Je kvalitný výkonný 4-taktný motor z rozvodom OHC a je šetrný k prírode .Jeho svahová dostupnosť je 30 stupňov , je vhodný na rovinu a do mierne svahovitého terénu. Jeho prednosťamz je mazanie o ktoré sa stará čerpadlo a preto patrý medzi motory z najkvalitnejšim mazaním.